czwartek, 12 lipca 2012

Wakacje

Ale nuudy! Tak czekałam na wakacje a teraz się nudzę. Wstaję, poczytam trochę, posiedzę przy komputerze, zjem coś i idę spać. I tak codziennie. Nawet jak bym chciała gdzieś pojechać to nie ma mnie kto zawieźć bo nie ma czasu albo coś innego wypadnie. A na autobus nie mam kaski. Mogłabym zarobić na jagodach, bo przecież mieszkam na wsi, ale komu się chce siedzieć cały dzień w lesie razem z pająkami żeby zarobić marne 20 zł. Jako jedynaczka nie mam też rodzeństwa któremu mogłabym podokuczać. Do mnie też nikt nie przyjeżdża bo jest taka sama sytuacja jak u mnie. Już zmarnowałam 2 tygodnie wakacji. Zostało tylko 6. Muszę jakoś dobrze je wykorzystać. A wam jak lecą wakacje? Miło czy raczej nudno?

Zapraszam na drugiego bloga http://potomkowieharregopottera.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Jak na razie przesiedziałam bite dwa tygodnie u dziadków na wsi. Wynudziłam się za wsze czasy, Przeczytałam 4 książki, przytyłam (jak to zwykle u babci;))...super.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od 30.06 do 11.07 byłam w Bułgarii,
    więc się nie nudziłam.
    Było cudnie !
    Ale teraz, gdy jestem w domu, cholernie mi się nudzi.
    Pogoda jest do bani, cały czas pada,
    więc na dwór za bardzo nie można wyjść.
    Nie na takie wakacje czekałam ;(
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, myślę, że nie masz sie czym przejmować. Też moje dotychczas wakacje przenudziłam się i nie zrobiłam nic co zawsze planowałam zrobić w tym wolnym czasie. Ale chyba tak każdy ma. Może to jest właśnie urok wakacji - nuuuda, a potem narzekanie na tą swoją nudę :)

    OdpowiedzUsuń