środa, 29 sierpnia 2012

Koniec

Ojej! Jak dawno nie pisałam.... Wakacje zleciały tak szybko, a byłam tylko w jednym miejscu. Ale za to było bardzo fajnie. Kupiłam kilka ciuchów, przeczytałam kilka książek, czasami pokłóciłam się z kuzynką, wyszłam ze starymi przyjaciółmi. Ale niestety już koniec. Druga klasa się zbliża. Mam już kupione ćwiczenia, zeszyty i nowy plecak (nareszcie!). Jeszcze nie mam tylko podręczników.
Kupiłam sobie nową książkę "Skrzydła Laurel". Właśnie ją czytam. Dwie następne części przeczytałam w roku szkolnym.
Muszę przejrzeć moją szafę. Tyle tam ciuchów których nie noszę i za małych żebym nosiła. A w ogóle mam za małą szafkę i te nowe mi się nie mieszczą.
A wy co robiliście w te wakacje? Przytrafiły się wam jakieś fajne przygody?


Zapraszam na mojego drugiego bloga http://potomkowieharregopottera.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz