piątek, 4 maja 2012

Szkoła i nie zawsze fajni znajomi

Już niedługo wakacje. Tylko dwa miesiące  :D. Nie mogę się doczekać. Bo codzienne jeżdżenie autobusem po pół godziny może się po jakimś czasie znudzić. I jeszcze później 6 godzin nauki... Ale przynajmniej ze znajomymi można się spotkać.
Denerwuje was jak ktoś się wam narzuca? Bo mnie tak i to bardzo. Nie lubię takiej dziewczyny z mojej klasy, a ona ciągle za mną chodzi. Dzisiaj nawet spytała się czy usiądę z nią na wycieczce...Powiedziałam że będę siedziała z kimś innym. Jak myślicie co powinnam jej powiedzieć żeby się odczepiła? Tak samo jest z jednym chłopakiem. Jak można ciągle za kimś chodzić i go wkurzać...
Ostatnio mi się często nudzi. Znacie jakieś fajne filmy?  Ja polecam "Angus, stringi i przytulanki". Opowiada on o przyjaźni 4 dziewczyn no  oczywiście ich pierwszych miłościach ;)

4 komentarze:

  1. Nie wiem co powinnaś zrobić z tą dziewczyną. Może po prostu wyślij jej ten post:) A co do tego filmu, to muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha.. też mi to przyszło do głowy ! Pokaż jej posta, nie ma co się męczyć, a szczerość jest ceniona !

      Usuń
  2. Oglądałam ten film. Należał on kiedyś do moich ulubionych filmów :) Też go bardzo polecam. A co do tej dziewczyny. Bądź szczera. Po prostu pogadaj z nią, że chyba nie nadajecie na tej samej fali i delikatnie powiedz, że zbyt dużo za Tobą chodzi. Jeśli jest fajna to zrozumie swoją koleżankę i doceni szczerość, a jak jest głupia to żadna strata, gdy się obrazi i odczepi. Taka jest moja rada. Sama bym tak zrobiła, bo jestem szczerą osobą. No to powodzenia w rozmowie z tą dziewczyną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń